ΚΟΖΑΝΗ - Επιστολή διαμαρτυρίας δημότη που δέχθηκε επίθεση από αδέσποτο σκύλο κατά της δημοτικής αρχής του Δήμου Κοζάνης: “Πρέπει να συμβεί το χειρότερο για να ενδιαφερθεί ο Δήμος; πρέπει κάποιος να κάνει μήνυση για να μπορεί να κυκλοφορεί στην πόλη χωρίς να φοβάται μην τον φάνε;”

σκΚαλησπέρα. Ήθελα να εκφράσω την ανησυχία μου για ένα φαινόμενο που κατ’ επανάληψη παρατηρείται στην πόλη της Κοζάνης και ο Δήμος φαίνεται να κλείνει τα αυτιά.  Κατ’ αρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω πως είμαι υπερβολικά φιλόζωος και όσοι με ξέρουν θα το επιβεβαιώσουν. Λατρεύω τα ζώα και πόσο μάλλον αδέσποτα ζώα που βρέθηκαν στον δρόμο άδικα.
Ήταν Πέμπτη 12 Οκτωβρίου, βράδυ γύρω στις 23.00 και γυρνουσα σπίτι μου (περιοχή Κτελ). Πέρασα έξω από τον Κωτσοβολο όπου ήταν ξαπλωμένο το αδέσποτο της φωτογραφίας. Χωρίς να έχω κάποια υποψία για το τι θα συνέβαινε πέρασα δίπλα από τον σκύλο για να περάσω την διάβαση. Ο σκύλος μόλις τον προσπέρασα όρμησε και μου δαγκωσε το μπούτι. (Να σημειωθεί ότι είναι 100% σίγουρο πως δεν του πάτησα ούτε την ουρά, ούτε το πόδι και γενικά δεν το έδωσα σημασία για να ενοχληθει και να ορμηξει). Το τζιν σκίστηκε και έγινε μια πληγή κατά μήκος. Γύρισα σπίτι κ οι γονείς μου πρότειναν να πάμε προληπτικά στο νοσοκομείο παρόλο που δεν ήταν σοβαρό το τραύμα. Εκεί έκανα τον απαραίτητο καθαρισμό πήρα συνταγή για αντιβιωση και αντιτετανικο εμβόλιο και μας ειπαν πως είναι απαραίτητο να δηλωθεί το περιστατικό στην “κτηνιατρική υπηρεσια” του Δήμου την επομένη εργάσιμη.
Πήγαμε Παρασκευή πρωί με τον πατέρα μου στον Δήμο, το δηλώσαμε μαζί με φωτογραφία που είχα. Την Δευτέρα στο σχολείο ο σκύλος περιφερόταν ανάμεσα στους μαθητές στο 2ο Γελ και προφανώς ενημέρωσα τον διευθυντή. Ο άνθρωπος του Δήμου ήρθε την επόμενη μέρα και δεν ήταν καν ενημερωμένος ότι έχει δηλωθεί. Οι άνθρωποι δηλαδή στην υπηρεσία δεν έκαναν καμία κίνηση για τον εντοπισμό του ολόκληρο το σαββατοκύριακο. Το σκυλί δεν το ξαναείδα μέχρι χθες 20/10 που το είδα ανέμελο να περιφέρεται στην πλατεία.
Μια ολόκληρη εβδομάδα μετά την δήλωση του σκύλου, ενός σκύλου που έχει δαγκωσει και πατέρα συμμαθήτριάς μου και έχει ορμησει σε φίλο μου, κυκλοφορεί ανάμεσα σε παιδάκια τεσσάρων και πέντε χρόνων. Και ρωτώ, πρέπει να συμβεί το χειρότερο για να ενδιαφερθεί ο Δήμος; πρέπει κάποιος να κάνει μήνυση για να μπορεί να κυκλοφορεί στην πόλη χωρίς να φοβάται μην τον φάνε; το σκυλί αυτό θα μπορούσε να έχει λύσσα(που δεν έχει λογικά).
Είμαι αντίθετος με τον τρόπο που σαπίζουν τα σκυλάκια στο κυνοκομείο του Δήμου. Και θα ξαναχαιδέψω αδέσποτα αν έρθουν κοντά μου. Εγώ το πηρα το μάθημα μου και θα είμαι προσεκτικός από δω και πέρα. Ποιος εγγυάται όμως την ασφάλεια μικρών παιδιών; Αυτή η κατάσταση με τα αδέσποτα στην Κοζάνη δεν γίνεται να συνεχιστεί. Είναι ανάγκη να λυθεί το πρόβλημα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, με σεβασμό προς τα ζώα, όχι όπως τα μαζεύει ο μπογιας με κλωτσιές. Αλλά κάτι να γίνει, ο Δήμος δεν μπορεί να κλείνει τα μάτια και τα αυτιά σε ένα πρόβλημα που εδωω και χρόνια υπάρχει ακομη και έξω από το Δημαρχείο!
Καραγιάννης Δημήτρης

Σημείωση Kozanimedia: Η επιστολή δημοσιεύεται αυτούσια, μαζί με τη συνοδευτική φωτογραφία που μας απέστειλε ο γράφων.

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς