Όλα όσα μου έμαθαν οι προηγούμενες σχέσεις μου

Κάθε άνθρωπος που συναντάς στη ζωή σου έχει κάτι να σου προσφέρει. Από τον καθένα μπορείς να πάρεις μαθήματα ζωής, που είναι πολύ σημαντικά για την πορεία σου. Ειδικά από τους ανθρώπους της ζωής σου. Τους ανθρώπους εκείνους που ήρθες πραγματικά κοντά, ψυχικά και σωματικά. Που μοιράστηκες πράγματα, συναισθήματα και τις πιο κρυφές σου σκέψεις. Τον ίδιο σου τον εαυτό. Οι προηγούμενες σχέσεις μας, ανήκουν στο παρελθόν για κάποιο λόγο. Κάτι έσπασε, κάτι τέλειωσε, κάτι δεν γινόταν να ευδοκιμήσει στο μέλλον. Σου άφησαν όμως μια παρακαταθήκη που κουβαλάς μέχρι και σήμερα. Αυτά που, άθελά τους ίσως, σου έμαθαν για τις σχέσεις, τους ανθρώπους, αλλά και τον ίδιο σου τον εαυτό.
Είναι αλήθεια ότι κάθε σχέση αποτελεί μια ακόμα εμπειρία και έχει να σου μάθει πολλά. Αυτά είναι όσα μου έμαθαν οι δικές μου σχέσεις:
1. Να σέβομαι τον εαυτό μου και τα θέλω μου.
2. Να συμβιβάζομαι. Αλλά χωρίς να με παραμελώ. Χωρίς να κάνω υποχωρήσεις που με αλλοιώνουν σαν χαρακτήρα και που καταπιέζουν το είναι μου και τις ανάγκες μου.
3. Να μη ζηλεύω αρρωστημένα. Να μην ασκώ έλεγχο στον άλλον. Γιατί όταν κάποιος είναι μαζί σου, είναι επειδή το θέλει. Δεν τον έχεις δέσει με αλυσίδες, ούτε τον υποχρεώνει κανείς. Αυτό σημαίνει πως του αρέσεις και έχει επιλέξει ο ίδιος να είναι μαζί σου. Αν ένας άντρας θέλει να απατήσει, θα βρει τρόπο να το κάνει, ακόμα κι αν του ασκείς εξονυχιστικό έλεγχο. Άσε που τέτοιες συμπεριφορές ξενερώνουν, οδηγούν μοιραία στο τέλος της σχέσης και ωθούν και τον άλλον να κάνει πράγματα που υπο φυσιολογικές συνθήκες δεν θα έκανε.
4. Να δίνω χώρο και χρόνο. Να σέβομαι τον προσωπικό του κύκλο. Την ανάγκη του να περνάει χρόνο με φίλους. Να συναναστρέφεται και με άλλους ανθρώπους που τον γεμίζουν και τον ξεκουράζουν. Την ανάγκη του να μην είναι όλη την ώρα με ένα τηλέφωνο στο χέρι.
5. Να εμπιστεύομαι. Γιατί χωρίς εμπιστοσύνη, δεν υπάρχει σχέση. Και αυτήν την πισινή που λένε να κρατάς... Μην την κρατάς! Όταν έρθει η ώρα να την πάθεις, θα το διαχειριστείς ανάλογα. Δε χρειάζεται όμως να βασανίζεις τον εαυτό σου με δεύτερες σκέψεις, επειδή κάποιος σε πρόδωσε στο παρελθόν. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι... Σταμάτα να είσαι προκατειλημμένη!
6. Να αποφεύγω τους μαμάκηδες. Όλοι αγαπάμε τη μαμά μας, αλλά όταν η μαμά είναι πάντα ανάμεσα στη σχέση, ακόμα και στις πιο προσωπικές στιγμές, ε δεν είναι και ό,τι καλύτερο!
7. Να μη λέω ψέματα και να μην κρατάω πράγματα μέσα μου. Πρέπει να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου με τον άνθρωπό σου και να συζητάς ό,τι σε προβληματίζει. Μπορεί να διαπιστώσεις ότι η λύση ήταν πολύ πιο εύκολη απ’ ό,τι πίστευες.
8. Να μην επιτρέπω σε κανέναν να με μειώνει.
9. Να μη φιμώνω τις ανάγκες και τα θέλω μου κι όταν ο άλλος δείχνει να μην τα υπολογίζει, να φέυγω.
10. Να αναγνωρίζω την αξία μου.Να έχω αυτοπεποίθηση κι εμπιστοσύνη στον εαυτό μου.
11. Να μην ξεχνάω ποια είμαι. Να μη χάσω ποτέ τον εαυτό μου σε μια προβληματική σχέση. 
12. Να μην ντρέπομαι που επιθυμώ ο άντρας που είναι δίπλα μου να φέρεται σαν άντρας. Να προστατεύει την κοπέλα του, να της ανοίγει την πόρτα, να της κάνει εκπλήξεις, να την κερνάει, να τη σέβεται. Αλλά και η κοπέλα να ανταποδίδει με ανάλογες πράξεις την άριστη συμπεριφορά του αγοριού της.
13. Δεν είναι το σεξ το σημαντικότερο πράγμα σε μια σχέση. Αλλά είναι το δεύτερο σημαντικό. Χωρίς επικοινωνία δεν πας πουθενά.
14. Να μην είμαι η σκιά του. Να τον στηρίζω, αλλά να κοιτάω και τον εαυτό μου. Την καριέρα μου. Και να μη σταματήσω ποτέ να κάνω τα πράγματα που μου αρέσουν και με γεμίζουν.
15. Να μη ξεχνάω τους φίλους μου. Πάντα όταν είμαστε σε μια σχέση, οι φίλοι μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Είναι λογικό να τους βλέπεις λιγότερο. Οι πραγματικοί φίλοι το καταλαβαίνουν αυτό και το σέβονται. Αλλά πρέπει πάντα να βρίσκεις χρόνο για τους κολλητούς σου. Εκείνους που σε ξεκουράζουν και σε κάνουν να περνάς όμορφα. Εκείνους που σε ακούν και σε καταλαβαίνουν. Εκείνους που σε νοιάζονται πραγματικά.
16. Να μη βιάζομαι. Όταν κάτι συμβαίνει φυσικά και χωρίς πίεση, είναι αληθινό. Όλα έχουν το κατάλληλο timing!
17. Να κάνω υπομονή. Να βάζω τον εαυτό μου σε δεύτερη μοίρα και να πνίγω τον εγωισμό μου. Να σκέφτομαι για δύο. Υπάρχουν στιγμές που ο άνθρωπός σου χρειάζεται την πλήρη προσοχή και τη φροντίδα σου.
18. Να μη συγχωρώ την απιστία. Γιατί είναι δειλία και προδοσία απέναντι στον πιο κοντινό –μέχρι εκείνη τη στιγμή- άνθρωπο της ζωής σου.
19. Να μην επαναπαύομαι και να μην αφήνω τον εαυτό μου. Να μην επιτρέπω στη ρουτίνα να κατασπαράξει τη σχέση μου. Όσο περνάει τουλάχιστον από το χέρι μου... Η σχέση θελει καθημερινή προσπάθεια και εκπλήξεις.
20. Να είμαι με κάποιον που με κάνει να χαμογελάω. Κάθε μέρα. Με κάποιον που η αγκαλιά του με ηρεμεί και που τα μάτια του με διαβάζουν. 
Δες εδώ τους τρόπους που δείχνουν οι άντρες την αγάπη τους και το πραγματικό τους ενδιαφέρον. Γιατί, μπορεί να μην τα έχουν καλά με τα λόγια, αλλά όταν ενδιαφέρονται πραγματικά για μια κοπέλα, οι πράξεις μιλούν από μόνες τους...
http://www.followme.gr 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση των μαθητών των ΚΔΑΠ "Morfosi" (Φώτο - Βίντεο)