ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Τον σκότωσα γιατί...


Κάποιος δικάζεται γιατί σκότωσε το γείτονα του. 


- Πρόεδρος: Γιατί τον σκότωσες κατηγορούμενε; 

- Κατηγορούμενος: Κοιτάξτε κύριε δικαστά. Μπαίνω στο σπίτι μου, και τον βλέπω να κρατάει αγκαλιά τη γυναίκα μου. Παίρνω το μαχαίρι να το σφάκσω, αλλά είχα τύψεις γιατί κι εγώ πιο πριν ήμουν αγκαλιά με τη δικιά του γυναίκα. 

- Πρόεδρος: Λοιπόν; Γιατί το σκότωσες; 

- Κατηγορούμενος: Μετά κύριε πρόεδρε, αρχίζει να γδύνει τη γυναίκα μου. Έτοιμος και πάλι να τον σφάξω. Αλλά και πάλι είχα τύψεις καθώς κι εγώ πριν από κάποιες ώρες είχα γδύσει τη δικιά του γυναίκα.

- Πρόεδρος: Λοιπόν; Για συνέχισε. 

- Κατηγορούμενος: Έπειτα κύριε πρόεδρε άρχισε να πηδάει τη γυναίκα μου με πάθος. 

- Πρόεδρος: Και το σκότωσες, έτσι; 

- Κατηγορούμενος: Όχι, βέβαια, είχα τύψεις γιατί κι εγώ είχα πηδήξει με μανία τη γυναίκα του. 

- Πρόεδρος: Και λοιπόν γιατί τον σκότωσες; 

- Κατηγορούμενος: Εεεε, κύριε πρόεδρε. Εγώ δε σκουπιζόμουν στις κουρτίνες του!


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς