Μόνο όπλα δε βγήκαν στη Γερμανού!!! «Είστε καραγκιόζηδες… Είσαι κακοήθης…» Θα πάθετε πλάκα! (Βίντεο)

Μόνο όπλα δε βγήκαν στη Γερμανού!!! «Είστε καραγκιόζηδες… Είσαι κακοήθης…» Θα πάθετε πλάκα! (ΒΙΝΤΕΟ)Πρωτοφανής καβγάς στο NaMaSte. Δεν έχει ξανασυμβεί στην τηλεόραση.
Το μεσημέρι της Τρίτης, στην εκπομπή NaMaSte,
εκτυλίχθηκε τεράστιου βελινεκούς καβγάς ανάμεσα στον Νίκο Γκάνο, στηνΈλενα Ασημακοπούλου και τον καλεσμένο της εκπομπής Νάσο Γουμενίδη. Αφορμή στάθηκαν οι κακοήθειες που έχει γράψει κατά καιρούς ο δημοσιογράφος για τα πρόσωπα τους. Η Ναταλία Γερμανού κοίταζε “παγωμένη” την κατάσταση, η οποία βγήκε εκτός ελέγχου!
Ο διάλογος εξελίχθηκε ως εξής:
Γκάνος: Πώς μπορείς και συνυπάρχεις με άτομα για τα οποία έχεις γράψει τόσο αρνητικά σχόλια στα όρια της κακοήθειας, όπως εμένα τη Χριστίνα και την Έλενα;
Γερμανού: Πολύ άνετα νομίζω όμως…
Γουμενίδης: Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν είναι θέμα κακοήθειας, είναι θέμα κριτικής. Όταν ένας άνθρωπος εκτίθεται…
Γκάνος: Δεν είναι κριτική όταν λες πράγματα συγκεκριμένα.
Γουμενίδης: Σαν τι δηλαδή;
Γκάνος: Δεν ξέρω, δε διαβάζω το blog σου ούτως ή άλλως. Μου έχουν πει πράγματα, όπως και ότι σβήνεις σχόλια.
Γουμενίδης: Δεν σβήνω σχόλια. Με φέρατε εδώ να απολογηθώ σε κάποιον κύριο ο οποίος υποτίθεται ότι του έχω κάνει κριτική; Εγώ βγήκα στον Βάνια και είπα “η κάμερά μου δεν δουλεύει”;
Γκάνος: Έχεις πει και άλλα πράγματα πολλά, για όλους μας!
Γουμενίδης: Αν έχεις πρόβλημα γιατί είσαι εδώ;
Γκάνος: Εμένα είναι η εκπομπή μου.
Γερμανού: Εγώ δεν θέλω να πάρω το μέρος κανενός, αλλά ο Νάσος κατά καιρούς έχει κράξει κι εμένα πάρα πολύ.
Γκάνος: Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν σε έχει κράξει κι εσένα δεν σε πειράζει αυτό!
Γερμανού: Το λύνω μαζί του κατά καιρούς παίρνοντάς τον τηλέφωνο.
Ασημακοπούλου: Αυτό που είπες πριν ότι παίρνεις τηλέφωνο και διασταυρώνεις, εμένα δεν με πήρες τηλέφωνο για να διασταυρώσεις κάτι πριν γράψεις οτιδήποτε.
Γουμενίδης: Έχω την αίσθηση ότι δεν έχετε μάθει -επειδή έχετε αρχίσει τώρα να κάνετε τηλεόραση επαγγελματικά- προφανώς δεν έχετε μάθει ούτε να σέβεστε τον καλεσμένο σας. Αν έχετε θέματα μαζί μου, με παίρνετε τηλέφωνο. Το να χρησιμοποιείται την τηλεοπτική σας δύναμη για να μου την πείτε στον αέρα, το μόνο που κερδίζετε είναι να γίνετε καραγκιόζηδες παραπάνω. Αυτό που κάνεις (σ.σ. απευθυνόμενος στον Γκάνο) είναι καραγκιοζιλίκι! Στη θέση σου θα μπορούσε να είναι ένας δημοσιογράφος που θα σεβόταν και τον καλεσμένο του και τον σκηνοθέτη του και θα μπορούσε να μιλάει και σωστά.
Και κάπου εκεί η ένταση αποκλιμακώθηκε με τη Ναταλία να επισημαίνει: «Καλά έκανες Νίκο μου, εδώ έχουμε ελευθερία λόγου. Απλώς δεν θέλω ο Νάσος να νιώθει ότι καλέστηκε σήμερα από τον αρχισυντάκτη της εκπομπής με σκοπό να τον στριμώξουμε στη γωνία».
Δείτε το απόσπασμα:

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς