Ελένη Μάρκου: Η διεθνής αθλήτρια ποδοσφαίρου που «τρέλανε» τα κολέγια στην Αμερική (Βίντεο)

Παρέμεινε για έξι μήνες σε κολέγιο της Νέας Υόρκης, φωτογραφία: twitterΗ Ελένη Μάρκου είναι 23 ετών και από τότε που θυμάται τον εαυτό της να περπατάει, έχει μια μπάλα στα πόδια της.
Σήμερα, μέλος της Εθνικής Ομάδας Γυναικείου Ποδοσφαίρου της χώρας μας, μετρά στο ενεργητικό της δεκάδες διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με σημαντικότερη την ανάδειξή της σε «κορυφαία αθλήτρια ποδοσφαίρου» όλων των κολεγίων της Αμερικής για το 2016.
Η ενασχόλησή της με το ποδόσφαιρο, όπως είπε η 23χρονη αθλήτρια στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ήταν μονόδρομος. «Δεν επέλεξα εγώ το ποδόσφαιρο αλλά αυτό με επέλεξε.
Ο πατέρας μου έπαιζε στην ομάδα της Καστοριάς, όταν είχε πάρει το κύπελλο. Έκανε τρεις κόρες και εγώ ήμουν αυτή που θέλησα να ακολουθήσω τα βήματά του» ανέφερε.
Ο δρόμος για την επιτυχία, ωστόσο, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. «Αρχικά», όπως εκμυστηρεύτηκε, «ακόμα και η μητέρα και η γιαγιά μου είχαν αντιρρήσεις. Δεν ήθελαν να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο.
Η παρέα μου όμως γνώριζε ποια είμαι, τι ήθελα και τι μπορώ να κάνω. Συνέχεια άκουγα πράγματα που με έχουν πληγώσει, όπως ότι "είσαι αγοροκόριτσο", "τα κορίτσια δεν παίζουν ποδόσφαιρο", "τι κάνεις στο γήπεδο"».
Τα σχόλια αυτά, ωστόσο, όχι μόνο δεν τη σταμάτησαν, αλλά της έδωσαν μεγαλύτερη ώθηση για να «αγγίξει» τα όνειρά της. «Με έκαναν πιο δυνατή. Τα ίδια άτομα που με πλήγωσαν, τα βλέπω πλέον με άλλο μάτι, διότι τους έχω μάθει να με σέβονται» είπε.
Με υποτροφία, η Ελένη Μάρκου ταξίδεψε στην Αμερική, όπου παρέμεινε για έξι μήνες σε κολέγιο της Νέας Υόρκης. Όπως περιγράφει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική. Μπορεί να κατέκτησε με την ομάδα της, την τρίτη θέση στο τουρνουά που διεξήχθη στη Φλόριντα των ΗΠΑ, η ίδια όμως αναδείχθηκε «κορυφαία αθλήτρια Αμερικής».
«Για πρώτη φορά στην ιστορία του κολεγίου πήγαμε στα Nationals και καταφέραμε να φτάσουμε με την ομάδα στην τρίτη θέση σε όλη την Αμερική. Εγώ αναδείχθηκα ως καλύτερη αθλήτρια ποδοσφαίρου των κολεγίων στην Αμερική για το 2016, ανάμεσα σε εκατομμύρια αθλήτριες» ανέφερε με υπερηφάνεια, όμως το πρόσωπό της άλλαξε, όταν άρχισε να σχολιάζει τις αντιδράσεις στον τόπο της: «στην Ελλάδα δεν πρόκειται να αναγνωριστεί τίποτα, έχω ακούσει παρά πολλά όπως, "δεν το άξιζε", "το επίπεδο ήταν χαμηλό για να το πετύχει"».



Η Ελένη Μάρκου θεωρεί ότι η εμπειρία στην Αμερική ήταν ξεχωριστή και ότι τη βοήθησε πολύ να εξελιχθεί.
«Έμαθα να μένω μόνη σε ένα ξένο κράτος, έμαθα να παίζω ποδόσφαιρο διαφορετικού τύπου. Στην Ελλάδα έχουμε τεχνικό ποδόσφαιρο, ενώ στην Αμερική δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην φυσική δύναμη και εγώ τα συνδύασα αυτά και εξελίχθηκα» τόνισε.
Προτεραιότητα της, όπως δήλωσε, είναι να ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, αλλά και να ασχοληθεί επαγγελματικά με το αγαπημένο άθλημα της. Ένα εγχείρημα δύσκολο σε μια χώρα όπου το γυναικείο ποδόσφαιρο έχει μόνο ερασιτεχνικό επίπεδο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
iefimerida.gr 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΚΡΑΝΙΩΝΑΣ: Το πλινθόκτιστο «στοιχειωμένο» χωριό της Ελλάδας! (Φώτο - Βίντεο)

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Σπάει καρδιές το μοιρολόι του Σιάτρα για τον Κατσίφα (Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς