Η Ιστορία ενός Έλληνα φοιτητή από την Θεσσαλονίκη "Διευρύνετε τους ορίζοντές σας έξω από την Ελλάδα και ζήστε κάτι διαφορετικό."

trendhim_all.jpgΟνομάζομαι Σίμος Χριστοδούλου και κατάγομαι από τη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία 3 χρόνια ζω, σπουδάζω και εργάζομαι στο Horsens της Δανίας. Η περιπέτεια μου στη Δανία ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2014 όταν και πήρα την απόφαση να μετακομίσω εδώ για να σπουδάσω πάνω στο αντικείμενο που με ενδιαφέρει, την Πληροφορική.

Είχαν προηγηθεί αρκετοί μήνες προετοιμασίας αιτήσεων και εξετάσεων σε διάφορα πανεπιστήμια, αλλά το γεγονός πως οι ελάχιστες απαιτήσεις ήταν ένα απολυτήριο λυκείου και ένα proficiency Αγγλικών (IELTS/TOEFL) μου έδινε ελπίδες πως θα γινω δεκτός σε κάποιο από αυτά. Όταν έλαβα τα αποτελέσματα των αιτήσεών μου, με έκπληξη διαπίστωσα πως είχαν γίνει όλες δεκτές! Το μόνο που έμενε ήταν αν επιλέξω το πανεπιστήμιο και το πρόγραμμα που με ενδιέφερε περισσότερο.

Έπειτα από αρκετή σκέψη και έρευνα διάλεξα να σπουδάσω στο VIA University College μιας και το Bachelor πρόγραμμα Information & Communication Technology (Πληροφορική και Εποικοινωνίες) φαινόταν το πιο κατάλληλο για μένα. Αξίζει να σημειώσω πως η φοίτηση στα Δανικά πανεπιστήμια είναι δωρεάν για τα άτομα που προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οπότε αυτός ήταν ένας παραπάνω λόγος για μένα να σπουδάσω εκεί.

VIA University College campus

Η προσαρμογή μου στη Δανία είχε αρκετές προκλήσεις. Μου πήρε αρκετό καιρό να συνηθίσω την κουλτούρα και καθημερινότητα εδώ, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν 9 στους 10 Δανούς γνωρίζουν Αγγλικά με διευκόλυνε αρκετά. Η κύρια προτεραιότητα μου πέραν της σχολής ήταν αν βρω μια δουλειά part-time για να αρχίσω να καλύπτω τα έξοδα μου σε μία από τις χώρες με το υψηλότερο κόστος ζωής.

Είχαν περάσει αρκετοί μήνες αποτυχημένων προσπαθειών εύρεσης εργασίας μέχρι που πρόσεξα μία αφίσα σ’έναν διάδρομο του πανεπιστημίου σχετικά με ένα event επαγγελματικού προσανατολισμού και δικτύωσης. Αποφάσισα να κάνω μια άιτηση εγγραφής για το event μιας και δεν είχα κάτι να χάσω.

Ένα απόγευμα με παιχνίδια και μουσική στην αυλή του πανεπιστημίου

Λίγες μέρες μετά έλαβα ένα mail με την πρόσκληση στο event. Από εκείνο το σημείο και μετά, μπορώ να πω πως τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν προς το καλύτερο. Σε σύντομο διάστημα γνώρισα πολύ ενδιαφέροντα άτομα εντός και εκτός σχολής, τοπικούς επιχειρηματίες αλλά και φοιτητές από όλο τον κόσμο με πολλούς από τους οποίους γίναμε φίλοι. Τουλάχιστον 15 επιχειρήσεις και start ups ζήτησαν το βιογραφικό μου, πράγμα πρωτοφανές για τα δικά μου δεδομένα. Μετά από μερικές εβδομάδες κατάφερα να βρω δουλειά στην εταιρία  Trendhim, η οποία εμπορεύεται ανδρικά αξεσουάρ και συνεργάζεται με φοιτητές από διαφορετικά backgrounds και εθνικότητες. Έχω μάθει αρκετά πράγματα εκεί στον τομέα του μάρκετινγκ και είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου έδωσαν.

trendhim_all.jpg
Οι συνάδελφοί μου στην Trendhim

Πλέον οδεύω προς το τελευταίο εξάμηνο σπουδών μου και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο ενός Master εδώ στη Δανία (μιας και είναι επίσης δωρεάν) σε ένα από τα πολλά αγγλόφωνα προγράμματα που διδάσκονται εδώ. Οι εντυπώσεις μου ως τώρα είναι μονο θετικές και για κάποιον που σκέφτεται το ενδεχόμενο να φύγει στο εξωτερικό για σπουδες θα συνιστούσα να το τολμήσει.

Διευρύνετε τους ορίζοντές σας έξω από την Ελλάδα και ζήστε κάτι διαφορετικό.


Σίμος Χριστοδούλου

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)