ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Έφη Καραγιαννίδου: Τι λέει για την υπόθεση της ΕΑΣ

Σε απάντηση των συνεχόμενων δημοσιευμάτων οι οποίες θίγουν την προσωπικότητα μου και την οικογένεια μου σας γνωστοποιώ και δηλώνω σε όλους σας και στον αγαπητό κ.Μόσχο ότι όπως και αυτός και οι άλλοι γνωρίζουν ότι η υπόθεση δεν έχει τελεσιδικήσει. Είναι ακόμη στο Εφετείο Κοζάνης, οπότε μάλλον αυτές οι δημοσιεύσεις έχουν άλλο σκοπό. 
Επίσης θα ήθελα να πω ότι και εγώ βέβαια επισκέφθηκα την Εισαγγελία για θέματα της ΕΑΣ που έπρεπε να γνωστοποιήσω και επίσης προσφάτως έχει κατατεθεί μήνυση σε άτομα που με συκοφαντούν. Πιστεύω ότι σύντομα θα λάμψει η δικαιοσύνη και θα αποδοθούν ευθύνες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους νομικούς μου καθώς και τους φίλους που σε όλη αυτή τη διαδικασία
με στήριξαν. 

Όσο για το θεμα της θρησκευτικής μου πεποίθησησης και πίστης δηλώνω και πάλι και πάλι ότι είμαι ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ. Με τη ίδια ευκολία περιμένω σύντομα να αακοινώσουν και το ότι είναι Εβραία, ίσως. Η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να με κρίνει και να σχολιάζει. Θα παρακαλούσα για να μην προχωρώ σε νομικές διαδικασίες, να
πάψουν να ασχολούνται με το όνομα μου και με την οικογένεια μου. Παρ όλα αυτά όσοι με ξέρουν καλά, αγαπώ την Καστοριά, το χωριό μου και τους ανθρώπους μας και προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ με κάθε τρόπο.

Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση
ΕΥΘΥΜΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση των μαθητών των ΚΔΑΠ "Morfosi" (Φώτο - Βίντεο)