ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΘΕΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: «Δούλευα ως σπερματεγχύτης αγελάδων»! (Φώτο)

agelades-890x395_cΠολύ προσωπικές αποκαλύψεις…

Ο Μάκης Μπαλαούρας, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε στην Σάσα Σταμάτη για την απώλεια της συζύγου του, αλλά και για το γιατί δεν έχει βαφτίσει την κόρη του. Ενώ κάνοντας προσωπικές αποκαλύψεις να μιλήσει για την εποχή που ήταν σπερματεγχύτης, ενώ αναφέρθηκε και στη νέα σύντροφό του, που τον ισορροπεί στη ζωή του.
Μάκη, πιστεύεις στον Θεό;
Όχι. Δεν πιστεύω στη μεταφυσική, άρα δεν μπορώ να πιστέψω στον Θεό.
Έχεις επιλέξει να μη βαφτίσεις την κόρη σου.
Ναι, δεν τη βαφτίσαμε την κόρη μου και είναι ευχαριστημένη και αυτή. Το ίδιο το άτομο, όταν ωριμάσει, μπορεί να γίνει οτιδήποτε, από βουδιστής έως άθεος
Ήρθες με τη μηχανή. Είσαι πολλά χρόνια μηχανόβιος;
Είμαι από πολύ μικρός, από 13 χρόνων. Επειδή μου άρεσε το μηχανάκι, ήθελα να φεύγω και να γυρίζω. Είμαι άνθρωπος του ανοίγματος, της πιάτσας. Ο πατέρας μου είχε ένα μπακάλικο στο χωριό και είχαμε ένα κάρο με το οποίο τρέχαμε και τροφοδοτούσαμε τα άλλα χωριά. Ταυτόχρονα, ήθελα και μηχανάκι. Πλεύριζα κάποιους που είχαν. Εγώ ήμουν πιτσιρικάς δεν είχα δικαίωμα να νοικιάσω ή να οδηγήσω παρά μόνο κρυφά. Ακόμα και σπερματεγχύτης έγινα προκειμένου να οδηγώ το μηχανάκι. Αυτή είναι μια ειδικότητα κάποιων ανθρώπων που είναι κατά κάποιον τρόπο κτηνίατροι και αναλαμβάνουν να γονιμοποιήσουν τις αγελάδες. Είχαν σπέρμα καλής ποιότητας, προκειμένου να γονιμοποιηθεί η αγελάδα. Και τρέχαμε σε χωριά και γονιμοποιούσαμε τις αγελάδες.
mpalaouras
makeleio.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)