Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα.

Δείτε αναλυτικά 


leroy-merlin-corina-saceanu-ok.jpgΤα καταστήματα Leroy Merlin αναζητούν προσωπικό


Αποθηκάριος / Χειριστής Ανυψωτικού Μηχανήματος – Κατάστημα Θεσσαλονίκης (εποχιακή απασχόληση )

Ο ρόλος
  • Ελέγχετε την ποιότητα και την ποσότητα των προϊόντων που παραδίδονται σε αντιστοιχία με τα έντυπα μεταφοράς από τους προμηθευτές
  • Διασφαλίζετε τη σωστή καταμέτρηση και αποθήκευση των εμπορευμάτων (μεταφορά και τακτοποίηση) στον χώρο της αποθήκης και στο χώρο του καταστήματος (πληρότητα και τακτοποίηση ραφιών).
  • Συμβάλετε στην εξυπηρέτηση των πελατών εξασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στο ράφι.
  • Διασφαλίζετε την τήρηση των κανόνων ασφαλείας και τοποθετείτε τα προϊόντα προφυλάσσοντας την καλή τους κατάσταση
  • Χειρίζεστε τα παλετοφόρα και τα ανυψωτικά μηχανήματα.
  • Συμμετέχετε στην πραγματοποίηση της απογραφής των αποθεμάτων του καταστήματος.
  • Φροντίζετε καθημερινά την εικόνα του χώρου σας (τακτοποίηση, καθαριότητα).
  • Διασφαλίζετε την καλή λειτουργία και συντήρηση του εξοπλισμού της αποθήκης και των μηχανών καταμέτρησης.
Είστε άνθρωπος του εμπορίου με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών; Σας αρέσει να χρησιμοποιείτε τη δημιουργικότητά σας και να προτείνετε λύσεις στους πελάτες σας; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας; 
 Το προφίλ 
  • Απόφοιτος IEK/TEI
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Άδεια Χειριστή Ανυψωτικού Μηχανήματος (υποχρεωτική)
  • Συνέπεια, επαγγελματισμός και διάθεση για εργασία
  • Ικανότητα επικοινωνίας και πνεύμα συνεργασίας
  • Προθυμία και αυτό-παρακίνηση
  • Πνεύμα Ομαδικότητας και Συνεργασίας
  • Ικανότητα οργάνωσης και διάθεση για προσωπική εξέλιξη

Διευθυντής Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών Καταστήματος (Αττικη)

Ο ρόλος 
  • Οργανώνετε, συντονίζετε και διαχειρίζεστε τα τμήματα ταμείου, υποδοχής, επιστροφής προϊόντων και τηλεφωνικού κέντρου. Φροντίζετε για την τήρηση των διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων αυτών των υπηρεσιών. Προετοιμάζετε και εμψυχώνετε τις εμπορικές ενέργειες της εξυπηρέτησης, με τη συνεργασία και την υποστήριξη των εμπορικών τμημάτων.
  • Είστε υπεύθυνος για τη λειτουργία των ομάδων (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση, εκπαίδευση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ομάδων σας, την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες, την καθοδήγηση και την αξιολόγησή τους
  • Είστε μέλος της Διοικητικής ομάδας του καταστήματος με πλήρη ρόλο σε αρμοδιότητες υπευθύνου υπηρεσίας καταστήματος, σχεδιασμού στόχων και προϋπολογισμού, αξιολόγησης αναγκών και διαχείριση πόρων (ανθρώπινων πόρων, κεφαλαίων και προϊόντων)
Είστε άνθρωπος με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών, με εμπορικό και επιχειρηματικό πνεύμα; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects;
Το προφίλ 
  • Πτυχίο ΑΕΙ
  • Τουλάχιστον 5ετή εμπειρία σε Διοικητική θέση σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε καταστήματα λιανεμπορίου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης

Υπεύθυνος Τμήματος Καταστήματος (Αττικη)

Ο ρόλος 
  • Συντονίζετε και υλοποιείτε την εμπορική δραστηριότητα για το τμήμα σας βάσει της τρέχουσας εμπορικής νομοθεσίας (διαθεσιμότητα προϊόντων, εμπορικές ενέργειες και προσφορές, ανάλυση ανταγωνισμού, στόχοι πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών)
  • Συντονίζετε τη λειτουργία της ομάδας σας (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση και εκπαίδευσή της,  την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχει στους πελάτες, την καθοδήγηση της
  • Συνεργάζεστε στενά με τον Διευθυντή Τμήματος για να διασφαλίσετε την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος και της ομάδας σας
Είστε άνθρωπος του εμπορίου με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects
 Το προφίλ :
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε καταστήματα λιανεμπορίου ή εξειδικευμένα εμπορικά καταστήματα με είδη κατοικίας
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
AΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ


----------------------------------------------------------------------



coffeeisland.pngΗ Ελληνική Εταιρεία Coffee Island, πρωτοπόρος στο χώρο του καφέ, αναζητά
ΘΕΣΗ 1η
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΥΠΡΟΥ (Λευκωσία, Κύπρος)
Αρμοδιότητες:
  • Αποτύπωση καταστήματος
  • Συνεργασία στην κατασκευή του προσχεδίου & λεπτομερειών
  • Χάραξη επί του έργου
  • Παρακολούθηση επεμβάσεων στα εταιρικά κτήρια και παρακολούθηση κατασκευής νέων κτηρίων
  • Καταγραφή και αξιολόγηση αιτημάτων υφιστάμενων καταστημάτων
  • Παρακολούθηση της πορείας αδειοδότησης νέων καταστημάτων και θεμάτων αδειοδοτήσεων υφιστάμενων καταστημάτων
  • Αυτοψίες στα καταστήματα του δικτύου
Προσόντα:
  • Πτυχίο ΑΕΙ Πολιτικού Μηχανικού ή Αρχιτέκτονα Μηχανικού ή ΤΕΙ Τεχνικού Τομέα
  • Πολύ καλή ικανότητα χειρισμού αρχιτεκτονικού προγράμματος Autocad και άλλων σχετικών προγραμμάτων Η/Υ
  • Πολύ καλή γνώση Ms. Office, ιδιαιτέρως Word, Excel και Project Management
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Τουλάχιστον 3 χρόνια εργασιακή εμπειρία στον κατασκευαστικό τομέα και στη διαχείριση έργων, σε θέματα αδειοδοτήσεων, πολεοδομίας και Κ.Ο.Τ.
  • Εργασιακή εμπειρία σε εταιρικό περιβάλλον (επιθυμητή)
  •  Ικανότητα προσαρμογής των απαιτήσεων στις αρχιτεκτονικές, κατασκευαστικές και οικονομικές προβλέψεις του έργου και των στόχων της εταιρείας με επιμονή στις τυχόν παρεκκλίσεις συνεργείων και franchisee
  • Εχεμύθεια και επαγγελματική ηθική
  • Συνέπεια και υπευθυνότητα
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα απόδοσης σε απαιτητικό και ευέλικτο ωράριο εργασίας
  • Δυνατότητα ταξιδιών
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: cv@coffeeisland.com.cy έως και τις 5/3/2017.
ΘΕΣΗ2η
ΕΚΠΑΙΔΕΥTΗΣ στη Θεσσαλονίκη
Αρμοδιότητες:
  • Πρεσβεύει την φιλοσοφία της εταιρείας διαχρονικά
  • Εκπαιδεύει τους συνεργάτες της εταιρείας σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο
  • Επανεκπαιδεύει τους συνεργάτες σε νέα προϊόντα και νέες μεθόδους
  • Εκπαιδεύει και επανεκπαιδεύει τους εργαζόμενους της εταιρείας
  • Πραγματοποιεί τακτικές επισκέψεις στα καταστήματα του δικτύου για την παροχή εκπαίδευσης “on the job”
  • Συμμετέχει στη διαδικασία έναρξης λειτουργίας νέων καταστημάτων
  • Συμμετέχει σε εκδηλώσεις για την προώθηση εταιρικών προϊόντων
  • Συμμετέχει σε εκθέσεις και παρουσιάσεις, όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο
  • Παρακολουθεί τις εξελίξεις στο χώρο του καφέ και της εκπαίδευσης
Προσόντα:
  • Πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης
  • Τουλάχιστον 2 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε εταιρικό περιβάλλον ή στην εκπαίδευση
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Εχεμύθεια και επαγγελματική ηθική
  • Μεταδοτικότητα
  •  Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Επαγγελματική παρουσία
  • Πιστοποιημένη γνώση στους τομείς του καφέ θα εκτιμηθεί
  • Δυνατότητα ταξιδιών
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άρρενες υποψηφίους)
Παρακαλούμε όπως αποστείλατε το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: jobs@coffeeisland.gr έως και τις 4/3/2017.
--------------------------------------------------------
283e7fa1b956fe41e11141c967ded997_XL-1.jpgΟ/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αποτελεί μέλος του τμήματος IT Infrastructure, παρέχοντας τις υπηρεσίες του/της στην εγκατάσταση, διαχείριση και συντήρηση των συστημάτων πληροφορικής των εγκαταστάσεων αυτοκινητοδρόμου και των κεντρικών γραφείων της εταιρείας, διασφαλίζοντας την εύρυθμη και αδιάλλειπτη λειτουργία τους.
Αρμοδιότητες Ρόλου
  • Υποστηρίζει την εγκατάσταση, διαχείριση και συντήρηση των συστημάτων πληροφορικής και των λογισμικών που λειτουργούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας και κατά μήκος του Αυτοκινητοδρόμου.
  • Προσδιορίζει τα πιθανά προβλήματα στα λογισμικά και τα συστήματα της εταιρείας με σκοπό την έγκαιρη αντικατάσταση των προβληματικών εξαρτημάτων πληροφορικής.
  • Εγκαθιστά και διαχειρίζεται τα Switches – Routers της εταιρείας για την αδιάλλειπτη καθημερινή λειτουργία και διαμόρφωση των τοπικών και ευρείας περιοχής δικτύων και servers.
  • Παρέχει υποστήριξη πρώτης γραμμής στους εσωτερικούς χρήστες της εταιρείας αναφορικά με τη χρήση των συστημάτων και των λογισμικών, με σκοπό την βέλτιστη εξυπηρέτηση τους και την άμεση επίλυση των συστημικών προβλημάτων.
  • Παρέχει προληπτική συντήρηση και αντιμετώπιση/επισκευή προβλημάτων στα πληροφοριακά συστήματα και τα δίκτυα της Εταιρείας, συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία τους.
  • Δημιουργεί γραπτές αναφορές των προβλημάτων πληροφορικής και της συχνότητας αυτών, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος στις πραγματοποιηθείσες επεμβάσεις.

Απαιτούμενα Προσόντα
  • Πτυχίο Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος στην Πληροφορική ή τα Πληροφοριακά Συστήματα
  • Τουλάχιστον 3 έτη προηγούμενης επαγγελματικής εμπειρίας:
    • στην εγκατάσταση και διαμόρφωση Windows Servers (Active Directory, DNS, DHCP), Virtualization  (Hyper-V)
    • σε δικτυακές τεχνολογίες Cisco, Alcatel
    • σε λειτουργικά συστήματα Windows (Windows 7, Windows XP)
  • Πιστοποίηση CCNA θα θεωρηθεί προσόν
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού ΜS Office

Ο/Η υποψήφιος/α  θα πρέπει να διαθέτει:
  • Αφοσίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Προσανατολισμό στην Ποιότητα και την Απόδοση
  • Συνέπεια στην εφαρμογή κανόνων & διαδικασιών
  • Πνεύμα Ομαδικής Εργασίας
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία
  • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@neaodos.gr  ή Φαξ: 210-6178011 αναγράφοντας τον ανάλογο κωδικό της θέσης ΤΠΣΚ-0217.

Χειριστής Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας

Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αποτελεί μέλος του τμήματος Συντήρησης & Διαχείρισης Κυκλοφορίας της εταιρείας, επιτηρώντας τις σήραγγες και τον αυτοκινητόδρομο, αναγνωρίζοντας και συντονίζοντας όλα τα περιστατικά κυκλοφορίας με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση της λειτουργίας & συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου και των σηράγγων. Η θέση θα έχει έδρα τις νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Επισκοπικό (Δήμος Δωδώνης) .
Αρμοδιότητες Ρόλου:
  • Επιτηρεί τις σήραγγες και τον αυτοκινητόδρομο, ελέγχοντας τη ροή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων και συντονίζοντας όλα τα περιστατικά και τις κυκλοφοριακές συμφορήσεις στο πεδίο.
  • Απαντά σε εισερχόμενες κλήσεις των χρηστών του αυτοκινητόδρομου μέσω του αριθμού κλήσης έκτακτης ανάγκης (1075) με σκοπό την αξιολόγηση των πληροφοριών και τον καθορισμό των κατάλληλων επεμβάσεων σύμφωνα με τις διαδικασίες διαχείρισης κυκλοφορίας του τμήματος.
  • Διαχειρίζεται τα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας (κάμερες παρακολούθησης κλειστού συστήματος, πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων και συστήματα ανίχνευσης) του κέντρου, στοχεύοντας στην ασφαλή και αποτελεσματική ροή της κυκλοφορίας στις σήραγγες και τον αυτοκινητόδρομο.
  • Συμβάλλει σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης/περιστατικά στον αυτοκινητόδρομο συντονίζοντας όλες τις ομάδες επέμβασης του τμήματος (οδηγοί περιπόλων, ομάδες επέμβασης κλπ.), σύμφωνα με την καθοδήγηση του Προϊστάμενου Βάρδιας του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας Σηράγγων.
Απαιτούμενα Προσόντα:
  • Πτυχίο Ανώτερης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης με κατεύθυνση την Πληροφορική ή τον Αυτοματισμό
  • 1-3 έτη προηγούμενης επαγγελματικής εμπειρίας στη διαχείριση ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή συστημάτων πληροφορικής και αυτοματισμού.
  • Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ή γνώση σε διαδικασίες διαχείρισης συμβάντων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και MS Office.
  • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Δυνατότητα εργασίας σε σύστημα κυλιόμενων βαρδιών
  • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης και αυτοκινήτου

Ο/Η υποψήφιος/α  θα πρέπει να διαθέτει:
  • Αφοσίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Προσανατολισμό στην Ποιότητα και την Απόδοση
  • Συνέπεια στην εφαρμογή κανόνων & διαδικασιών
  • Πνεύμα Ομαδικής Εργασίας
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία
  • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων
  • Αίσθημα ευθύνης, συνέπεια και δέσμευση για το αποτέλεσμα
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@neaodos.gr  ή Φαξ: 210-6178011 αναγράφοντας την θέση εργασίας που επιθυμούν ναι αιτηθούν ή τον ανάλογο κωδικό της ΚΔΚΕ-0217.

Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός

Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αποτελεί μέλος του τμήματος Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Μελετών της εταιρείας παρακολουθώντας και αναλύοντας δεδομένα κυκλοφορίας, αξιολογώντας τα στοιχεία που επηρεάζουν την ασφαλή και ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων των αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται ο οργανισμός. Η θέση έχει προσωρινό χαρακτήρα με 12μηνη χρονική διάρκεια.
Αρμοδιότητες Ρόλου:
  • Προσδιορισμός και επίβλεψη των κυκλοφοριακών μετρήσεων και ερευνών με σκοπό την συλλογή των κατάλληλων δεδομένων που απαιτούνται για τις κυκλοφοριακές και συγκοινωνιακές αναλύσεις του τμήματος.
  • Εισαγωγή των δεδομένων (οδικές συνδέσεις, κόμβοι, φόρτοι, χρόνοι μετακίνησης κλπ) στα μαθηματικά πρότυπα προσομοίωσης (Saturn και Transmodeler) και στα κυκλοφοριακά λογισμικά, προκειμένου να εκτιμηθούν οι επιπτώσεις και οι μελλοντικοί φόρτοι της κυκλοφορίας των αυτοκινητοδρόμων.
  • Μελέτη, ανάλυση, πρόβλεψη και σχεδιασμός εναλλακτικών σεναρίων διαχείρισης της κυκλοφορίας, καθώς και των γεγονότων έκτακτης ανάγκης, συμβάλλοντας στην διασφάλιση της ετοιμότητάς του μηχανισμού Λειτουργίας και Συντήρησης σε καταστάσεις κρίσης.
  • Ερμηνεία και αξιολόγηση των κυκλοφοριακώνκαι κοινωνικοοικονομικών δεδομένων με σκοπό την ανάπτυξη αναφορών σχετικά με τον όγκο κυκλοφορίας και τον χωρικό καταμερισμό του στον αυτοκινητόδρομο, συμβάλλοντας στην επιλογή του βέλτιστου κυκλοφοριακού σχεδιασμού του οργανισμού.
Απαραίτητα Προσόντα
  • Πτυχίο Πολιτικού ή Τοπογράφου Μηχανικού Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος με κατεύθυνση Συγκοινωνιολόγου
  • Μεταπτυχιακό στην ανάλογη κατεύθυνση θα θεωρηθεί προσόν
  • Τουλάχιστον 3 έτη προηγούμενης επαγγελματικής εμπειρίας σε:
    • Μαθηματικά Μοντέλα Προσομοίωσης/Προβλέψεων (Saturn ή/και Transmodeler) για την διαχείριση της κυκλοφορίας
    • Κυκλοφοριακά λογισμικά
    • Κυκλοφοριακές και Συγκοινωνιακές μελέτες
    • Κυκλοφοριακές μετρήσεις – έρευνες και ανάλυση τους
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού MS Office
Ο/Η υποψήφιος/α  θα πρέπει να διαθέτει:
  • Αναλυτική σκέψη και μεθοδικότητα
  • Προσανατολισμό στην Ποιότητα και την Απόδοση
  • Πνεύμα Ομαδικής Εργασίας
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία
  • Αίσθημα ευθύνης, συνέπεια και δέσμευση για το αποτέλεσμα
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους, αναφέροντας τον κωδικό της θέσης (ΣΜ-1216) στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@neaodos.gr, ή στο fax 210 6178011.
---------------------------------------------------------------------


modyf_erfolgsgeschichte02_960_web.jpgΗ Würth Hellas δραστηριοποιείται 35 χρόνια στην ελληνική αγορά, προσφέροντας μια τεράστια γκάμα, άνω των 100.000 κωδικών, υλικών συναρμολόγησης και στερέωσης για επαγγελματική χρήση. Το πελατολόγιό μας αριθμεί περισσότερους από 30.000 επαγγελματίες πελάτες στους κλάδους του ΑυτοκινήτουΜετάλλου/Δόμησης και Ξύλου. Αυτην την περίοδο αναζητά προσωπικό για τις παρακάτω ειδικότητες:
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΘΗΝΑ (Σ.Τ.Π.ΑΘΗΝΑ.13012017)           
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Σ.Τ.Π.ΘΕΣ.18012017)    
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ (Σ.Π.ΑΘΗΝΑ.06022017)      
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ν. ΑΧΑΙΑΣ (Σ.Π.ΠΑΤΡΑ.21112016)          
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ν. ΕΥΒΟΙΑΣ (Σ.Π.ΧΑΛΚΙΔΑ.15022017)   
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Σ.Π.ΗΡΑΚΛΕΙΟ.22022017)          
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Σ.Π.ΘΕΣ.05012017)                               
  • ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΡΟΔΟ (Σ.Π.ΡΟΔΟΣ.05012017)
Προφίλ υποψηφίου
  • Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρίας στον κλάδο των τηλεφωνικών πωλήσεων
  • Απολυτήριο Λυκείου (πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ Τεχνικού Επαγγέλματος θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν)
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Windows, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Internet)
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη του στόχου μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας
  • Υπευθυνότητα και ακεραιότητα χαρακτήρα
-----------------------------------------------------
proslips.jpgΣύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο για την παροχή υπηρεσιών πυρασφάλειας στα περιφερειακά αεροδρόμια υπέγραψε σήμερα η Fraport Greece που θα διαχειρίζεται σύντομα τις 14 πύλες εισόδου – εξόδου της χώρας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης, η Fraport Greece είναι υπεύθυνη για την παροχή υπηρεσιών πυρασφάλειας στα αεροδρόμια, είτε άμεσα είτε μέσω μίας επαγγελματικής υπηρεσίας πυρασφάλειας. Η άριστη συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο και, κυρίως, το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού που διακρίνει το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα ώθησαν τη Fraport Greece στην επέκταση της συνεργασίας της με το Ελληνικό Δημόσιο μέσω της νέας αυτής σύμβασης.
Από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου, τη σύμβαση υπέγραψαν οι κ.κ. Νικόλαος Τόσκας, Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη και Ευκλείδης Τσακαλώτος, Υπουργός Οικονομικών, ενώ από την πλευρά της Fraport Greece οι κ.κ. Alexander Zinell, CEO της Fraport Greece και Ιan Matheson, COO της Fraport Greece.
450 πυροσβέστες
Στα 14 αεροδρόμια θα τοποθετηθούν συνολικά 540 πυροσβέστες από το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα και την Πολεμική Αεροπορία, σύμφωνα με τα διεθνή και εθνικά πρότυπα και νομοθεσία και τις προδιαγραφές της Διεθνούς Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Η Fraport Greece θα καταβάλει το ποσό των 10,5 εκατ. ευρώ ετησίως για τις αμοιβές του προσωπικού, καθώς και ένα ετήσιο τέλος διαχείρισης 4% επί του ποσού αυτού. Το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα θα παρέχει 502 πυροσβέστες οι οποίοι θα απασχοληθούν στα 13 αεροδρόμια. Η Fraport Greece θα υπογράψει ξεχωριστή σύμβαση με την Πολεμική Αεροπορία για την παροχή 38 πυροσβεστών για το αεροδρόμιο Ακτίου.
Η Fraport Greece θα καλύψει, επίσης, όλα τα κόστη μετεγκατάστασης του προσωπικού (800.000 ευρώ) στα αεροδρόμια, καθώς και τα κόστη αντικατάστασης του ατομικού εξοπλισμού προστασίας (περίπου 800.000 ευρώ, 1.600 ευρώ ανά πυροσβέστη). Επιπλέον, όλα τα κόστη της τακτικής εκπαίδευσης των πυροσβεστών θα επιβαρύνουν την εταιρεία. Η συνεχής εκπαίδευση και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του προσωπικού πυρασφάλειας θεωρούνται, με βάση τα διεθνή και εθνικά πρότυπα, απαραίτητες για τη διατήρηση του ύψιστου βαθμού ασφάλειας στη λειτουργία των αεροδρομίων. Η Fraport Greece θα αναλάβει ακόμα τη συντήρηση και αντικατάσταση του σχετικού εξοπλισμού και κτηρίων.
Με αφορμή την υπογραφή της Σύμβασης, ο κ. Αlexander Ζinell, CEO της Fraport Greece, δήλωσε: «Eπιλέξαμε να συνεργαστούμε με το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα γιατί πιστεύουμε ότι είναι η καλύτερη λύση για τη λειτουργία και την ασφάλεια των αεροδρομίων. Οι Έλληνες πυροσβέστες ξεχωρίζουν για την αφοσίωση και τον υψηλό επαγγελματισμό τους. Η σύμβαση με την Ελληνική Πυροσβεστική Υπηρεσία υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας για την καλύτερη και ασφαλή λειτουργία των αεροδρομίων και άριστη συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο. Προτεραιότητά μας αποτελεί η ασφάλεια. Προχωράμε όλα τα θέματα που αφορούν την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη σκληρή δουλειά που απαιτείται, ώστε τα αεροδρόμια να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και των τοπικών κοινωνιών».
---------------------------------------------------------
mageiras_7.jpg49 θέσεις εργασίας στην Περιφέρεια Κρήτης
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ με την επωνυμία «ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ» ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά σαράντα εννέα (49) ατόμων για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων των Παραρτημάτων του ΝΠΔΔ με την επωνυμία «ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ» που εδρεύουν ανά την Περιφέρεια Κρήτης, και συγκεκριμένα τα εξής ανά υπηρεσία, έδρα , τόπο απασχόλησης, ειδικότητα και διάρκειας σύμβασης, αριθμού ατόμων:
  • 19 ΥΕ Φυλάκων
  • 3 ΔΕ Μαγείρων
  • 5 ΥΕ Βοηθητικό Προσωπικό Μαγειρείων
  • 21 ΥΕ Καθαριστριών
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.4 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου, Τ.Κ. 71410, Ηράκλειο – Κρήτης απευθύνοντάς την στη Γραμματεία του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης, υπόψιν κας Εργαζάκη Αλεξάνδρα (τηλ. επικοινωνίας: 2810-215266-260). Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΔΕ ή ΥΕ).
Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία. Κατ’ εξαίρεση, σώρευση θέσεων δύο κατηγοριών και συγκεκριμένα κατηγοριών ΔΕ και ΥΕ επιτρέπεται μόνο όταν στην ανακοίνωση προβλέπονται τόσο θέσεις κατηγορίας ΔΕ που μπορεί να καλυφθούν επικουρικώς με εμπειρία και τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης όσο και θέσεις κατηγορίας ΥΕ. Στην περίπτωση αυτή ο υποψήφιος της ΥΕ κατηγορίας θα χρησιμοποιήσει μία μόνο αίτηση στην οποία θα αναγράψει κατά σειρά προτίμησης το σύνολο των θέσεων (κατηγοριών ΔΕ και ΥΕ) που επιδιώκει.
ΦορέαςΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ
Τύπος ΠράξηςΠροκήρυξη Πλήρωσης Θέσεων με διαγωνισμό ή επιλογή στις οποίες περιλαμβάνονται και οι προκηρύξεις για επιλογή και πλήρωση θέσεων διευθυντικών στελεχών των ΝΠΔΔ, φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, και των επιχειρήσεων και φορέων των ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού
Σχετικά ΑρχείαΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
Νομός/ΝομοίΝομός Ηρακλείου
ΈντυπαΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 4
---------------------------------------------

9 προσλήψεις εποχικών στο Δήμο Καλαμαριάς

Πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά εννιά (9) ατόμων για την υλοποίηση των Πράξεων «ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ» και «ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ, ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΣΣΙΤΙΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, που εδρεύει στην Καλαμαριάς, και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων:
  • 4 ΠΕ/ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών
  • 1 ΔΕ Μάγειρας
  • 1 ΥΕ Βοηθού Μάγειρα
  • 1 ΥΕ Βοηθητικού προσωπικού
  • 1 ΠΕ Φαρμακοποιών
  • 1 ΠΕ Ψυχολόγων
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.5 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Αγ. Νικολάου & Μικρουλέα απευθύνοντάς την στην Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Δήμου Καλαμαριάς, υπόψη κας Μαρίνου Σοφίας (τηλ. επικοινωνίας: 2313314230). Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ ή ΥΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.


ΦορέαςΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Τύπος ΠράξηςΠροκήρυξη Πλήρωσης Θέσεων με διαγωνισμό ή επιλογή στις οποίες περιλαμβάνονται και οι προκηρύξεις για επιλογή και πλήρωση θέσεων διευθυντικών στελεχών των ΝΠΔΔ, φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, και των επιχειρήσεων και φορέων των ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού
Σχετικά ΑρχείαΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
Νομός/ΝομοίΝομός Θεσσαλονίκης
ΈντυπαΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 5

------------------------------------------

Θέση εργασίας στη Ενιαια Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσιων Συμβασεων

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ προκηρύσσει την πλήρωση της θέσης Προϊσταμένου του Τμήματος Ελέγχου της Διεύθυνσης Συντονισμού και Ελέγχου της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (εφεξής «η Αρχή») με θητεία τριών ετών. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις πρέπει:
α. Να είναι Έλληνες πολίτες ή και πολίτες κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπό τον όρο όμως ότι γνωρίζουν άριστα την ελληνική γλώσσα.
β. Να έχουν εκπληρώσει, οι άνδρες, τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές και να μην είναι ανυπότακτοι ή να μην έχουν καταδικασθεί τελεσίδικα για λιποταξία.
γ. Να μην έχουν κώλυμα από αυτά που ορίζονται στα άρθρα 8 και 9 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν.3528/2007) ούτε κατά το χρόνο λήξεως της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων ούτε κατά το χρόνο πρόσληψής τους.
δ. Να είναι υγιείς και να έχουν τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει να ασκήσουν τα καθήκοντα της συγκεκριμένης θέσης στην οποία θα προσληφθούν.
Αρμοδιότητες-Απαιτούμενα Προσόντα:
Οι αρμοδιότητες του Τμήματος περιγράφονται αναλυτικά στο άρθρο 9 παρ. 2 β του Π.Δ. 123/2012 (ΦΕΚ 216 Α’), όπως ισχύει. Για τη θέση Προϊσταμένου του Τμήματος Ελέγχου της Διεύθυνσης Συντονισμού και Ελέγχου, οι υποψήφιοι απαιτείται:
α) να είναι κάτοχοι πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παρ. 1 ΠΔ 123/2012, όπως ισχύει.
β) να διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία σε σχετικό αντικείμενο, στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, τουλάχιστον δύο (2) ετών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παρ. 1 ΠΔ 123/2012, όπως ισχύει.
γ) να διαθέτουν πολύ καλή γνώση της της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 19 ΠΔ 123/2012 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
δ) Να προέρχονται από το δημόσιο τομέα ή/και τους φορείς της παρ. 6 του αρθ. 1 ν. 1256/1982, συμπεριλαμβανομένης και της ΜΟΔ Α.Ε. Τα ανωτέρω απαιτούμενα προσόντα αποδεικνύονται κατά τα προβλεπόμενα στο Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ Α/39/5.3.2001), όπως αυτό ισχύει.

ΦορέαςΕΝΙΑΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΑΑΔΗΣΥ)
Τύπος ΠράξηςΠροκήρυξη Πλήρωσης Θέσεων με διαγωνισμό ή επιλογή στις οποίες περιλαμβάνονται και οι προκηρύξεις για επιλογή και πλήρωση θέσεων διευθυντικών στελεχών των ΝΠΔΔ, φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, και των επιχειρήσεων και φορέων των ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού
Σχετικά ΑρχείαΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
Νομός/ΝομοίΝομός Αττικής (Κεντρικού Τομέα Αθηνών)
Έντυπα-
-------------------------------------------------------

17 προσλήψεις στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Αγιος Παύλος»


ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δεκαεπτά (17) ατόμων για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη του Νομού Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων:
  • 12 ΥΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ
  • 5 ΔΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.4 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της Υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ», Εθνικής Αντίστασης 161, Τ.Κ. 55 134  ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Προσωπικού, υπόψη της Προϊσταμένης κας Γεωργιάδου Μαρίας (τηλ. επικοινωνίας: 2313 304 420).
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΔΕ ή ΥΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς