Γιάννης Ζουγανέλης: Ψήφισα Τσίπρα και έφερε την πατρίδα μου σε τόσο τραγική θέση!

Σε συνέντευξή του στο aixmi.gr ο γνωστός καλλιτέχνης τόνισε ότι
ο Τσίπρας που ήταν «προοδευτικός – αριστερός» έφερε τη χώρα σε τέτοια τραγική κατάσταση, ενώ συμπλήρωσε ότι δεν έχει βγει να πει μία αλήθεια στους πολίτες.

Απόσπασμα από τη συνέντευξη όπως δημοσιεύτηκε στο aixmi.gr:

Τα τελευταία χρόνια με την κυβέρνηση Τσίπρα, είστε ικανοποιημένος;

«Όχι βέβαια, πώς να είμαι ικανοποιημένος; Αρνητικός είμαι απέναντί τους. Εγώ τους ψήφισα κιόλας. Επειδή μιλάγαμε για καρεκλοκένταυρους και γέρους. Ήρθαν κάποιοι που βαφτίστηκαν προοδευτικοί-αριστεροί, και φέρανε την πατρίδα σε αυτά τα αδιέξοδα. Αυτό που ζούμε είναι τραγικό. Μακάρι να μπορούσα να σας πω αλήθειες που έχω βιώσει. Δεν θέλω να τις πω γιατί μερικές φορές ειμαι γουρούνι σεσημασμένο, για να μπορώ να ισορροπήσω με την έκφρασή μου, αγνοώντας -πιστέψτε με- όσο και αυτό αν σας το λέει ένας άνθρωπος με συμπλέγματα, το μέτρο της ζωής μου δεν ήταν ποτέ τα οικονομικά. Με μεροκάματο στην ΕΡΤ του στυλ 500 ευρώ σε κάθε εκπομπή και αυτό θα βγει στη Διαφάνεια. Επειδή δεν υπάρχουν οι αμοιβές του παρελθόντος εμείς θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια; Δεν θα παράξουμε έργο;»

Μετά από δύο χρόνια, θεωρείτε ότι ο Αλέξης Τσίπρας ήξερε από την αρχή το κομμάτι της πολιτικής με τις ψεύτικες υποσχέσεις ή ήθελε να κάνει πραγματικότητα όσα έλεγε και βρήκε τείχος από τους ξένους;

«Ένας καλός πολιτικός είναι προνοητικός. Δεν μπορεί να λέει πράγματα τα οποία δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Κι εμένα μου είχαν κάνει πρόταση να ενταχθώ σε κόμματα, να χρησιμοποιήσουν την αγάπη που έχω και μου έχει ο κόσμος και δεν το έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου – θα ήταν προδοσία. Ο Τσίπρας, όπως και κάθε πολιτικός, όφειλε να ξέρει τι μπορεί να υποσχεθεί. Το γεγονός ότι αλλιώς τα περίμενε κι αλλιώς του ήρθανε, δεν με αφορά καθόλου. Δεν έχει βγει να πει μία αλήθεια. Μιλάει την ίδια γλώσσα των προηγούμενων πολιτικών. Να βγει να μιλήσει καθαρά στις μανάδες, στους πατεράδες στα παιδιά. Να πει παιδιά αυτό μου συνέβη, εκβιάστηκα. Βλέπεις πώς εκπίπτουν πολιτικοί που καταρρέουν. Προφανώς μιλούσε με παιδική αισιοδοξία».

 tromaktiko.org 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη