Στην Γερμανία ετοιμάζουν το πρώτο τρένο με μηδενική εκπομπή ρύπανσης
αμαξοστοιχία μηδενικών εκπομπών στον κόσμο η οποία θα τροφοδοτείται με υδρογόνο. Η Coradia iLint εκπέμπει μόνο περίσσεια ατμού
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!
στην ατμόσφαιρα, και παρέχει μια εναλλακτική λύση για 4.000 τρένα ντίζελ της χώρας.
Η Κάτω Σαξονία έχει ήδη παραγγείλει 14 από αυτά από την γαλλική εταιρεία ALSTOM , με στόχο εφόσον κριθεί επιτυχής να αγοράσει και άλλα σύμφωνα με έκθεση της Die Welt.
Οι δοκιμές έχουν οριστεί να πραγματοποιηθούν για πρώτη φορά μέχρι το τέλος του έτους προτού μπει σε λειτουργία τον Δεκέμβριο του 2017. Το τρένο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην εμπορική έκθεση Inntrans του Βερολίνου τον προηγούμενο Αύγουστο και έχει οριστεί να είναι το πρώτο υδρογονοκίνητο τρένο που θα μεταφέρει τακτικά ανθρώπους σε μεγάλες αποστάσεις. Για το τρένο υπάρχει ήδη ενδιαφέρον και σε Ολλανδία, Δανεία και Νορβηγία.
Πιο συγκεκριμένα τώρα το iLint τροφοδοτείται από τεράστιες μπαταρίες ιόντων λιθίου, που πέρνουν την ενέργεια τους από μια δεξαμενή υδρογόνου που βρίσκεται στην οροφή του τρένου. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να καλύψει μέχρι και 500 μίλια ανά ημέρα με ταχύτητες οι οποίες να αγκίζουν τα 87χιλιόμετρα την ώρα. Το εξαιρετικό επίσης είναι ότι σε αντίθεση με όλα τα τρένα τα οποία συνοδεύονται από υπερβολικούς θορύβους αυτό εκπέμπει ηχο μόνο από τους τροχούς κι την αντίσταση του αέρα.
Τέλος η δύναμη του υδρογόνου λειτουργεί όταν το υδρογόνο καίγεται με οξυγόνο για να παράξει τέτοια επίπεδα ενέργειας με το μονο παραγόμενο προιόν να είναι το νερό.
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το tragikogreece σέβεται όλες τις απόψεις, με χιούμορ και όχι με ύβρεις.
Γιαυτό σας παρακαλούμε να μην αναρτάτε σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το περιεχόμενο του άρθρου.