ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Η γυναίκα του… Δήμαρχου!

Ο δήμαρχος μιας μικρής επαρχιακής πόλης περπατά δίπλα σε ένα εργοτάξιο με τη γυναίκα του.


Ένας από τους εργάτες φωνάζει στη γυναίκα:…

«Αλεξάνδρα; Εσύ είσαι;»

«Μανώλη; Εγώ είμαι τι κάνεις; Έλα να σου γνωρίσω τον άντρα μου.» απαντά η γυναίκα έκπληκτη.

Στη συνέχεια κουβεντιάζει μαζί του για λίγο με ευχαρίστηση πριν το ζευγάρι συνεχίσει τον δρόμο του.

Όταν πια έχουν απομακρυνθεί από το τον εργάτη, ο δήμαρχος ρωτά τη γυναίκα του:

«Πού τον ξέρεις αυτόν τον άντρα;»

«Τα είχαμε στο λύκειο. Μου είχε κάνει μάλιστα και πρόταση γάμου».

Ο άντρας γελά και λέει:

«Θα πρέπει να μου είσαι ευγνώμων. Εάν δεν ήμουν εγώ, τώρα θα ήσουν η γυναίκα ενός εργάτη».

«Νομίζεις… » απαντά η γυναίκα.

«Εάν είχα παντρευτεί αυτόν, τώρα θα ήταν δήμαρχος».

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΚΡΑΝΙΩΝΑΣ: Το πλινθόκτιστο «στοιχειωμένο» χωριό της Ελλάδας! (Φώτο - Βίντεο)

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Σπάει καρδιές το μοιρολόι του Σιάτρα για τον Κατσίφα (Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς