Μετά το εγκεφαλικό ετοιμάζει την επιστροφή της (Φώτο)

Μετά το εγκεφαλικό ετοιμάζει την επιστροφή τηςΞεπέρασε το πρόβλημα της υγείας της και είναι έτοιμη να επιστρέψει στα επαγγελματικά της καθήκοντα. 

Η ηθοποιός αποκάλυψε πως έδωσε μάχη για την υγεία της, εξαιτίας του εγκεφαλικού που είχε υποστεί, αλλά και της ψωρίασης.
«Προσμένω μια τηλεοπτική πρόταση για να πω το  ναι . Θα ήθελα να ξαναβρεθώ μπροστά από τις κάμερες. Να κάνω μια γυναίκα της ηλικίας μου. Πλήττω που βρίσκομαι ανενεργή στο σπίτι μου», αποκάλυψε στην Freddo η σπουδαία θεατρίνα, Σούλη Σαμπάχ, η οποία μάλιστα είναι και η τελευταία εν ζωή ηθοποιός που έζησε από πολύ κοντά τον μεγάλο κωμικό Βασίλη Λογοθετίδη.
«Με τον Λογοθετίδη ήμασταν κουμπάροι. Μας πάντρεψε τότε όλος ο θίασος και ανάμεσα τους ήταν και ο Βασίλης. Σπουδαίος άνθρωπος και τεράστιος κωμικός. Ίσως ο καλύτερος όλων. Μαζί πήγαμε περιοδεία. Αυτά είναι που θυμάμαι και νοσταλγώ. Σήμερα δεν κάνω τίποτα και αυτό είναι το μεγάλο μου παράπονο. Μια ζωή ήμουν ενεργή και σήμερα δεν κάνω τίποτα. Θα ήθελα, όποιος παραγωγός διαβάσει αυτά που λέω, να μου προτείνει έναν ρόλο στην ηλικία μου. Άλλωστε είναι και θέμα επιβίωσης. Όλοι εμείς παίρνουμε πλέον πολύ μικρή σύνταξη και περνάμε δύσκολα με την κρίση που μαστίζει την Ελλάδα. Το να είσαι οικονομικά άνετος είναι μεγάλο πράγμα. Περνάω και εγώ δύσκολα, όπως όλοι οι Έλληνες. Όμως για μένα ένας ρόλος είναι πηγή ζωής. Ζωντάνια έχω. Όμως ένας ρόλος θα μου δώσει ενδιαφέρον. Πάντα δούλευα. Αυτό ήταν το μόνο ενδιαφέρον μου. Η δουλειά και ο Νικολαίδης, ο άνθρωπος μου. Ούτε φιλίες, ούτε τίποτα. Τώρα λοιπόν που ξεπέρασα όλα τα προβλήματα υγείας και μπορώ να επιστρέψω στο επάγγελμα μου, θέλω να επιστρέψω. Δυστυχώς, δεν έκανα ποτέ δημόσιες σχέσεις και αυτό στοίχισε στην καριέρα μου».




 gossip-tv.gr 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ