ANEKΔOTO - Ο νέος και ο γέρος

Ηταν ένας νέος και ένας γέρος σε ηλικία και ψαρεύανε.


Κάποια στιγμή πετάγεται ο νέος και λέει: Έπιασα ένα ψάρι.

Πετάγεται και ο γέρος: Και εγώ έπιασα ένα.

Λέει ο νέος:  Καλά ρε το ίδιο πιάσαμε?αφού εγώ κατάλαβα ότι το έπιασα,με τράβηξε!

Λέει ο γέρος: Δεν ξέρω παληκάρι μου ας το βγάλουμε έξω να δούμε ποιος το τσίμπησε.συμφωνεί ο νέος..το βγάζουν έξω και όντως το τσίμπησε και ο ένας και ο άλλος.

Λέει ο νέος: Τι θα κάνουμε τώρα?Και εγώ δικαιούμαι να το πάρω και εσύ.

Να το μοιράσουμε στα δύο δεν γίνεται.Σκέφτεται ο γέρος και λέει:Λοιπόν παληκάρι μου το βρήκα.Θα κάτσουμε να γαμ***με μια ο ένας μια ο άλλος και όποιος αντέξει πιο πολύ θα πάρει το ψάρι,συμφωνείς?

Λέει ο νέος:Φυσικά!Λέει ο γέρος:Εγώ σαν γεροντάκος θα αρχίσω πρώτος..Λέει ο νέος:Οκ κανένα πρόβλημα. Αρχίζει ο γέρος πη**ει πη**ει τελιώνει καποιά στιγμή.

Λέει ο νέος: Οκ τώρα η σειρά μου....Και λέει ο γέρος: Aστο φίλε κράτα το το ψάρι.Εγώ να γαμ**σω ήθελα!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς