ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – «ΦΩΤΙΑ» που ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ τα ΠΑΝΤΑ στην υπόθεση Παντελίδη!

pantelidis_2016_2_18_14_50_16_b2«Αγαπητέ κ. Χίο,
Ερευνώντας στο διαδίκτυο, έπεσε στην αντίληψή μου η έρευνα για
το τροχαίο του άτυχου Παντελίδη και τις ευθύνες που είχε το όχημά του. Έτσι αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί σας τηλεφωνικώς αρχικά αλλά η κλήση μου δεν απαντήθηκε οπότε αποφάσισα να σας γράψω την ηλεκτρονική αυτή επιστολή.
Ονομάζομαι Παπαδάκης Κωνσταντίνος και είμαι Αεροναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός και ιδιοκτήτης εταιρίας Πραγματογνωμώνων με έδρα την Ιταλία.
Είμαι κάτοχος ενός οχήματος τύπου Mercedes CLS 350 νέου τύπου, ένα όχημα με τιμή αγοράς που υπερβαίνει τις 100.000 €.
a1
Την 9η Μαρτίου 2016, ευρισκόμενος στην Ελλάδα για δουλειά, και κινούμενος στην Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ύψος των Μαλγάρων, το όχημά μου χωρίς κανένα εμφανές αίτιο,αιφνιδιαστικά, φρενάρισε του δύο τροχούς της ίδιας πλευράς με αποτέλεσμα να περιστραφεί στη στιγμή και να οδηγήσει εκτός δρόμου πέφτοντας από την Εθνική οδό και από ύψος εκτός δρόμου.
Όντας μόνος στο όχημα (ευτυχώς) τραυματίστηκα στην σπονδυλική στήλη με την πτώση του οχήματός μου στο κανάλι που υπήρχε αμέσως έξω από το δρόμο, αλλά ευτυχώς δεν έχασα τη ζωή μου και μπορώ τώρα και σας γράφω.
a2
Οι ειδήμονες της MERCEDES BENZ DAIMLER μου κράτησαν το αυτοκίνητο και το εξέτασαν παρουσία μου (το απαίτησα ως τεχνικός) μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Μου ζήτησαν τα στοιχεία των μαρτύρων που είχαν δει το περιστατικό (το γιατί δε το κατάλαβα ΠΟΤΕ) και κράτησαν το όχημα επί μήνες ενώ μου όταν ζήτησα τα στοιχεία των εγκεφάλων, μου παραχώρησαν μόνο περίληψη των ευρημάτων στην οποία είναι φανερό ότι παρουσιάζεται δυσλειτουργία σε ΟΛΑ τα συστήματα ευστάθειας του οχήματος ταυτόχρονα.
Μετά από αυτά, και αφού περίμεναν όλον αυτό τον καιρό για να αποφανθούν, αποποιήθηκαν κάθε ευθύνης και μου επέστρεψαν το κομματιασμένο όχημα!
a3
Επειδή πιστεύω ότι η ιστορία Παντελίδη δεν ήταν η μοναδική, επειδή πιστεύω πως είναι ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ για τόσους ανυποψίαστους ανθρώπους να χρησιμοποιούν καθημερινά παρόμοια οχήματα κι επειδή οι «φίλοι» μας οι Γερμανοί, πωλώντας θάνατο έναντι αδρού τιμήματος αποποιούνται τις ευθύνες τους.
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει επιπλέον τεκμηρίωση, στοιχεία,  φωτο κλπ, τίθεμαι στη διάθεσή σας.
Σας ευχαριστώ ευχόμενος πάντα επιτυχίες στο χώρο σας,
Παπαδάκης Κωνσταντίνος
Αεροναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός
Γενική Διεύθυνση KAPACERT ITALIA»
 makeleio.gr 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)