ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Ο Μήτσος και τα ...αέρια

Ο Μήτσος επισκέφτηκε τον γιατρό για ένα θέμα που τον απασχολούσε.

«Γιατρέ, έχω πρόβλημα, αν και δεν πειράζει τόσο εμένα. Έχω συνεχώς αέρια, αλλά δεν μυρίζουν και δεν ακούγονται. Φανταστείτε, από τότε που ήρθα στο γραφείο σας έχω κλάσει 20 φορές, αλλά δεν το καταλάβατε γιατί δεν μυρίζουν και δεν ακούγονται».

Ο γιατρός απαντάει: «Κατάλαβα. Πάρε αυτά τα χάπια και έλα να με δεις σε μία εβδομάδα».

Την επόμενη εβδομάδα ο Μήτσος επέστρεψε.

«Γιατρέ, δεν ξέρω τι μου έδωσες, αλλά τώρα οι πορδές μου παρόλο που είναι αθόρυβες, μυρίζουν απαίσια, και μάλιστα τώρα το κατάλαβα γιατί η γραμματέας σας άνοιξε τα παράθυρα αμέσως με το που με είδε.

Ο γιατρός είπε, «Ωραία! Αφού φτιάξαμε το θέμα με την όσφρηση, τώρα μένει να φτιάξουμε και την ακοή!».

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)