ANEKΔΟΤΟ - Ο Κωστίκας ο Παπάς κι εξομολόγηση

Το ανέκδοτο της ημέρας.

Ήταν ο παπαΓιωργης και είχε αντιληφθεί ότι ο Κωστικας, ο νεωκόρος, κλέβει το παγκάρι. 
Δεν ήθελε όμως να του το πει ωμά, γιατί δεν ήθελε να διαταράξει την ομαλή λειτουργιά της εκκλησιάς. Έτσι λοιπόν σκέφτηκε έναν τρόπο

- Κωστικα πρέπει να εξομολογηθείς τεκνών μου, γιατί πλησιάζει και νηστεία και θα κοινωνήσεις

- Εντάξει πάπα μου. λέει ο Κωστικας.

Πάνε στο εξομολογητήριο, μέσα ο παπά-Γιώργης έξω ο Κωστικας και ξεκινάει η εξομολόγηση

- Πες τέκνον μου τι βαραίνει την ψυχή σου;
- Τίποτα πάπα μου, όλα καλά, όλα είναι υπό έλεγχο, άπαντα ο Κωστίκας
- Ωραία άλλα το παγκάρι ποιος το κλέβει; ρωτάει ο πάπας
Σιγή ιχθύος,νεκρά!!
-Το παγκάρι λέω ποιος το κλέβει;
Τίποτα!!! Τρελαίνεται ο παπάς βγαίνει έξω πάει μπροστά του λέει γιατί δεν απαντάς στην ερώτηση μου;
-Μα δεν άκουσα τίποτα παπά μου σε τι να απαντήσω; (λεει ο Κωστικας)
Ελα μέσα εσύ να κάτσω εγώ έξω, να με ρωτήσεις εσύ, να δω αν ακούγεται τίποτα, λέει ο παπάς. 
Έτσι και έγινε. Κάθεται ο Κωστικας μέσα και ο παπάς έξω, Ρωτάει ο Κωστικας.
- Παπά μου ποιος πηδάει την γυναίκα του προέδρου όταν είναι στην κοινότητα;
Σιγή ιχθύος,νέκρα!! Ξανά" 
- Πάπα μου ποιος πηδάει την ................; τίποτα, βγαίνει έξω ο Κωστικας και ρωτάει τον παπά.
- Τι έγινε παπά μου γιατί δεν απαντάς; "και άπαντα ο παπάς"
- Είχες δίκιο τέκνον μου πράγματι δεν ακούγεται τίποτα!!!

"ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ.
Ακούμε και βλέπουμε πάντα αυτά που θέλουμε και μας βολεύουν, για να αυτοδικαιωθουμε και όχι αυτά που πραγματικά συμβαίνουν!!!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη