Έλληνας επιχειρηματίας: «Ξόδεψα στον Παντελίδη 40.000 ευρώ σε ένα βράδυ» (Φώτο)


Έλληνας επιχειρηματίας: «Ξόδεψα στον Παντελίδη 40.000 ευρώ σε ένα βράδυ» (φωτό)
Μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε στο περιοδικό «Down Town» ο
επιχειρηματίας Νίκος Κοκλώνης.

Ο πρώην ισχυρός άνδρας της  Αir Fast Tickets μεταξύ άλλων μίλησε για την πολυτέλεια που έζησε και μέτρησε τους φίλους του μετά απ΄όσα έγιναν. 
7977032716fd0f056de76aa496e822d7.jpg

Όταν ρωτήθηκε για το ποια είναι η πιο εξωφρενική σπατάλη που έχει κάνει απάντησε:«Γενικά δεν έκανα σπατάλες,αλλά έχει τύχει να πάω στα μπουζούκια στον Παντελίδη και να χαλάσω 40.000 ευρώ σε ένα βράδυ. Έπαθα σοκ όταν είδα το λογαριασμό. Ντρεπόμουν και έλεγα:"Δεν καθόμουν καλύτερα σπίτι μου; Τι βγήκα έξω; Μαζέψτε με"». 

Άραγε έχει κρατήσει κάποιες φιλίες από τον χώρο της showbiz; «Έχει παραμείνει κολλητός μου, ο Τρύφωνας Σαμαράς.Μπορεί να τσακωνόμαστε,να τα βρίσκουμε, αλλά είναι η αδυναμία μου. Όπως επίσης αδυναμία μου είναι η Άννα Βίσση.Με ελάχιστους έχω τσακωθεί.Αν και από κάποιους έχω πικραθεί. Έγιναν πραγματάκια.»
630_10428591_738680312897730_8201202646116147829_n.jpg

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην Ελένη Μενεγάκη λέγοντας: «Είναι ψυχραμένη η σχέση μας Είχαμε κάνει συνεργασία με την Αir fast, κάτι δεν πήγε καλά,πληγώθηκε, πληγώθηκα και πλέον δεν μιλάμε.Πληγώθηκα με κάποια πράγματα»

Τι σου έκανε; «Τίποτα δεν έκανε.Μπορώ να σου πω έφταιγε η Airfast, αλλά στη δεδομένη στιγμή δεν ήταν στο χέρι μου να βοηθήσωμια κατάσταση οπότε μάλλον δεν το κατάλαβε και μου κράτησε κακία, χωρίς να υπάρχει λόγος. Παρ΄όλα αυτά, εγώ την αγαπάω». 
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη